Recenzii Hotel Samara*****

1292 Recenzii
Recenzii Hotel Samara*****
Kaynar Mevkii, TR-48400, Torba

Hotel Samara nota de 9,1 din 10, pe baza a 1292 recenzii
Vreti sa stiti ce au spus alte persoane despre vacanta lor in Hotel Samara***** ? Atunci cititi recenziile altor calatori despre Hotel Samara***** in Torba. Mai departe puteti vedea 898 Fotografii vacanta cu Hotel Samara***** Puteti vizualiza 4 Videoclipuri cu Hotel Samara***** Inca nu v-ati decis? Comparati toate unitatile de cazare in Turcia. Comparati toate optiunile in Marea Egee. Comparati Hotel Samara***** cu alte unitati de cazare din Torba.
Va rugam sa asteptati un moment...
Din pacate nu exista recenzii in limba romana pentru Samara*****/Torba. Poti adauga o recenzie.

Ai vizitat aceasta cazare?

Marime caracter: A A A

Arata comentariile pentru:
"Geweldige vakantie gehad!"tradu
Edwin& Mieke
10,0

27.05.2015 Een geweldig resort met uitstekende service. Het eten was heerlijk en je had veel keuze. Kamers netjes en alles goed schoon. Iedere dag schone handdoeken en wc, en bed netjes opgemaakt. Ook openbare toiletten prima in orde. Het resort zelf is ontzettend schoon! Personeel was heel vriendelijk en volop aanwezig om te bedienen. Kortom; echt een aanrader voor een zorgeloze vakantie waar je heerlijk verwend wordt! Top!

Cu partener, Mai 2015
"Gewoon een top hotel, alles top."tradu
Frank en Esther
9,0

20.05.2015 Super mooi, schoon hotel, heerlijk eten,vriendelijk personeel, leuke entertainment.
Met 10 min ben je met dolmus in bodrum.
Kortom de moeite waard.

Cu partener, Mai 2015
"Pure ontspanning en uitstekende verzorging."tradu
Mabel Kroon
10,0

16.05.2015 Ieder jaar in mei gaan mijn vriend en ik er een weekje tussen uit om even bij te komen van het werk en om te genieten van elkaar. Dit jaar was de keuze op Samara gevallen en het was op alle fronten genieten, echt heerlijk!! Gelukkig, er bestaan nog relaxte resorts zonder lallende toeristen.Het personeel doet echt zijn best om het je naar de zin te maken, de animatie (al maken wij daar geen gebruik van) is onvermoeibaar en het eten is heerlijk; goed verzorgd, smakelijk en voldoende afwisseling. Wij hadden een tuinkamer gekozen en dit is echt een verschil met de kamers in het hoofdgebouw. Een absolute aanrader.
Samara is voor levensgenieters en rustzoekers!

Familie cu copii mici, Mai 2015
"Super hotel met een echt vakantiegevoel"tradu
Irene
9,0

11.05.2015 Hebben met onze zoons, schoondochter en twee kinderen een supervakantie gehad door de zeer goede verzorging en vriendelijke bediening. Niets is het personeel te veel. Het eten was ook iedere dag weer zeer goed. Wil je een weekje superverwend worden, dan is dit hotel zeer aan te raden.
Ook het animatieteam doet zeer haar best. Niet opdringerig, maar vrijblijvend. Heerlijk dat het een echt All-inclusive hotel is.

Apr. 2015
"Super vakantie gehad !"tradu
denise mayer
9,0

04.05.2015 hotel Samara, is top ! Super vriendelijk personeel en ook de mensen van de animatie super vriendelijk, als je niet mee wilde doen, niet opdringerig.
1 min puntje voor ons was de erg "luidruchtige" kamer !
kamer op zich verder prima (met bad en ruim balkon) en super locatie (bijna op het strand)
kom hier zeker nog een keer terug. :)

Cu partener, Apr. 2015
"Fantastisch om hier te zijn"tradu
Anita
10,0

22.04.2015 Wij vonden het geweldig om een week in dit hotel te zijn, de vriendelijke verwelkoming, de maaltijden waren geweldig en alle bediening uiterst vriendelijk en maakte dat je jezelf nog echt gast voelt. Ondanks dat wij niet mensen zijn om ons met het animatieteam te vermaken heb ik voor dit team echt bewondering. Hoe ze met een ieder of het nu volwassenen waren of kinderen bewondering.

Cu partener, Apr. 2015
"Kan beter"tradu
marcel
8,0

12.04.2015 net terug van een weekje samara in de paasvakantie. slecht weer gehad. De service is goed maar het eten is altijd lauw.
Hotel en kamer zijn netjes. Animatie viel echt tegen, namen geen initiatief om de mensen ondanks het slechte weer te animeren.

Cu partener, Oct. 2014
"Tijd voor opknapbeurt mooi baai"tradu
mmuller
7,0

03.11.2014 Mooie locatie in rustige omgeving breed hotel complex waardoor de faciliteiten compact liggen op het terrein

Eten goed maar na vierde dag misten wij variatie (a la carte) was reeds gesloten

Kamer hadden wij geboekt met ligbad echter kregen wij twee maal een kamer zonder aangeboden de kamer was uiteindelijke met bad en maar zeer gehorig

"Prijs-Kwaliteit pico bello"tradu
Must Jan

23.10.2014 Pluspunten
-eten = zeer lekker, ruime keuze
-personeel = vriendelijk en staan niet te bedelen om fooi
-redelijk klein hotel = alles op korte afstand van elkaar
-hygiëne = dik in orde !

Minder goede punten
-Safe is gratis maar staat LOS in de kast
-Wij hadden een kamer met een tussendeur, weliswaar slotvast,
maar last van burengeluid
-Airco werkte praktisch niet(wat in oktober niet zo belangrijk is)

"Heerlijke honeymoon gehad!"tradu
Lonneke Mulders
9,0

18.10.2014 Geweldige tijd gehad! Eerste keer dat we all inclusive deden en we waren er beetje huiverig voor, maar het overtrof onze verwachtingen!! Heerlijk gegeten, ruime keuze en geen wachtrijen en goed plekje! Geweldig mooi resort, leuke barretjes en leuke animatie! Er werd van alles georganiseerd, je hoefde je niet te vervelen. Leuke mensen, leuk personeel! Enige minpunt zoals al eerder beschreven is het vroeg wegleggen van de handdoeken voor een fijn plekje in de zo'n bij het zwembad.....maar er was genoeg plek voor iedereen....Wij zijn zeker van plan om nog eens terug te gaan....super heerlijk genoten!!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 urmator

Link-ul Zoover pentru site-ul dumneavoastra

Alte optiuni >>

Poll

In medie, cate pahare de alcohol consumati pe timpul vacantei dumneavoastra?

Sunteti proprietarul acestei cazari?

Zoover ofera diverse optiuni suplimenatre proprietarului unitatii de cazareClick aici pentru mai multe informatii