Recenzii Hotel Samara*****

1280 Recenzii
Recenzii Hotel Samara*****
Kaynar Mevkii, TR-48400, Torba

Hotel Samara nota de 9,1 din 10, pe baza a 1280 recenzii
Vreti sa stiti ce au spus alte persoane despre vacanta lor in Hotel Samara***** ? Atunci cititi recenziile altor calatori despre Hotel Samara***** in Torba. Mai departe puteti vedea 898 Fotografii vacanta cu Hotel Samara***** Puteti vizualiza 4 Videoclipuri cu Hotel Samara***** Inca nu v-ati decis? Comparati toate unitatile de cazare in Turcia. Comparati toate optiunile in Marea Egee. Comparati Hotel Samara***** cu alte unitati de cazare din Torba.
Va rugam sa asteptati un moment...
Din pacate nu exista recenzii in limba romana pentru Samara*****/Torba. Poti adauga o recenzie.

Ai vizitat aceasta cazare?

Marime caracter: A A A

8,9
8,6
Arata comentariile pentru:
Cu partener, Oct. 2014
"Tijd voor opknapbeurt mooi baai"tradu
mmuller
7,0

03.11.2014 Mooie locatie in rustige omgeving breed hotel complex waardoor de faciliteiten compact liggen op het terrein

Eten goed maar na vierde dag misten wij variatie (a la carte) was reeds gesloten

Kamer hadden wij geboekt met ligbad echter kregen wij twee maal een kamer zonder aangeboden de kamer was uiteindelijke met bad en maar zeer gehorig

"Prijs-Kwaliteit pico bello"tradu
Must Jan

23.10.2014 Pluspunten
-eten = zeer lekker, ruime keuze
-personeel = vriendelijk en staan niet te bedelen om fooi
-redelijk klein hotel = alles op korte afstand van elkaar
-hygiëne = dik in orde !

Minder goede punten
-Safe is gratis maar staat LOS in de kast
-Wij hadden een kamer met een tussendeur, weliswaar slotvast,
maar last van burengeluid
-Airco werkte praktisch niet(wat in oktober niet zo belangrijk is)

"Heerlijke honeymoon gehad!"tradu
Lonneke Mulders
9,0

18.10.2014 Geweldige tijd gehad! Eerste keer dat we all inclusive deden en we waren er beetje huiverig voor, maar het overtrof onze verwachtingen!! Heerlijk gegeten, ruime keuze en geen wachtrijen en goed plekje! Geweldig mooi resort, leuke barretjes en leuke animatie! Er werd van alles georganiseerd, je hoefde je niet te vervelen. Leuke mensen, leuk personeel! Enige minpunt zoals al eerder beschreven is het vroeg wegleggen van de handdoeken voor een fijn plekje in de zo'n bij het zwembad.....maar er was genoeg plek voor iedereen....Wij zijn zeker van plan om nog eens terug te gaan....super heerlijk genoten!!!!

"Super hotel !"tradu
Frank Van Tricht
9,0

07.10.2014 Heel goed hotel met prachtige tuin waar van 'smorgens tot 's avonds wel iemand loopt te kuisen, dus overal heel proper. Het eten is er heel gevarieerd en lekker. Buiten het hotel is er niets te beleven maar op een dikke 5 minuten stappen is er een stopplaats voor een dolmus en die brengt je dan in 10 minuten naar Bodrum. De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend. Aan de receptie vroegen we of er ergens een bankautomaat in de buurt was en de receptioniste belde iemand op om ons een kortere weg te tonen. 'S avonds was het heel gezellig in de bar aan zee.

Cu partener, Sept. 2014
"Zeker z'n vijf sterren waard"tradu
dominik_van_eygen
9,0

29.09.2014 dit hotel is tot in de puntjes verzorgd! Je kan er letterlijk van de vloer eten!
juist 1 opmerking: Niet leuk als je smorgens naar het ontbijt gaat en ziet dat over alle stoelen al een handdoek ligt! ( voornamelijk de oudjes staan extra vroeg op om zeker hun plaatsje te hebben )

Dit hotel is echt een aanrader!

"Paradijs van Bodrum"tradu
CJ Schellekens
10,0

29.09.2014 Samara maakt elke ster meer dan waard. wat een geweldig hotel!!
alles is al wel een keer gezegd, maar dan toch nog maar eens:
mooie ruime kamers, zeer vriendelijk personeel die je een echt thuisgevoel geven. niets is te gek voor ze, werkelijk top!!
erg goed eten, wat warm moet zijn is echt warm en wat koud moet zijn is ook echt koud. veel variatie en live cooking. elke dag hebben ze controles lopen in de keukens.
verder is het allemaal erg schoon!! o.a. bij het zwembad lopen ze de hele dag door schoon te maken. je wordt echt op je wenken bediend.
je bent hier niet alleen een klant maar gewoonweg een lid van de Samara familie. enig puntje is het handdoekje leggen, maar ook daar doe je als familie aan mee, ook zij die zeggen dit nooit te doen doen het ook.
het was voor ons de eerste keer Samara, maar wij gaan er een vaste September plek van maken Top Top Top!!

"Goede ontvangst"tradu
meneer van Steeg
8,0

26.09.2014 Erg aardig dat ons een erg prettige kamer werd aangeboden.

"Paradijs op aarde"tradu
Jonas Vandevelde
10,0

25.09.2014 Dit is een top hotel, de omgeving is zeer rustig met vervoer voor € 1,50 tot in de stad. Het eten is elke dag vers en met genoeg afwisseling.

De kamers worden dagelijks proper gemaakt en zijn dan ook spik en span.

Er is super behulpzaam personeel dat altijd klaar staat en het beste voor je eruit haalt.

Kortom, dit was onze beste vakantie tot nu toe !

"Voor de 2e keer weer geweldig"tradu
Teun
9,0

20.09.2014 Het was weer een heerlijke vakantie in hotel Samara, personeel werken keihard om je een geweldige vakantie te bezorgen.
Wel heeft het hotel hier en daar een opknap beurt nodig.
Een heerlijk strand, lekker eten , vriendelijk personeel, en alles wordt goed schoon gehouden,
Volgend jaar nog een keertje? Tja waarom niet.

"1 maal voor ons"tradu
gigi
8,0

06.10.2014 Het is er niet slecht maar er ontbreken enkele pluspunten .We hadden Hilton geboekt en zijn daar terecht gekomen ondanks lovende woorden van reis agentschap. Goede ligging in een baai, geen last van andere hotels, heel propere indruk en vriendelijk. Eten lekker , maar fijnere keuze ontbreekt voor ons . Eten aan een tafeltje van 2 is haast onmogelijk , ofwel te reserveren via een kelner bij de lunch . De a la carte is eens aangenaam om de drukte te ontlopen in de grote eetzaal, toch mocht het eten daar wel iets warmer zijn . We hadden eerst een kamer met enkele missers en een luide ronker ernaast maar zonder probleem kregen we van de manager (receptie) een droomkamer en ligging . Ook is er een gevoel dat men ergens in Belgie ligt wegens alle landgenoten Blankenberge gevoel . Ga er heen en ontdek ,ik ben u niet , ieder zijn visie . Zoals overal leuke en minder aangename vakantie gangers , altijd beetje manieren en respect kost niets .

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 urmator

Link-ul Zoover pentru site-ul dumneavoastra

Alte optiuni >>

Poll

In medie, cate pahare de alcohol consumati pe timpul vacantei dumneavoastra?

Sunteti proprietarul acestei cazari?

Zoover ofera diverse optiuni suplimenatre proprietarului unitatii de cazareClick aici pentru mai multe informatii