Recenzii Hotel Samara*****

1298 Recenzii
Recenzii Hotel Samara*****
Kaynar Mevkii, TR-48400, Torba

Hotel Samara nota de 9,1 din 10, pe baza a 1298 recenzii
Vreti sa stiti ce au spus alte persoane despre vacanta lor in Hotel Samara***** ? Atunci cititi recenziile altor calatori despre Hotel Samara***** in Torba. Mai departe puteti vedea 900 Fotografii vacanta cu Hotel Samara***** Puteti vizualiza 4 Videoclipuri cu Hotel Samara***** Inca nu v-ati decis? Comparati toate unitatile de cazare in Turcia. Comparati toate optiunile in Marea Egee. Comparati Hotel Samara***** cu alte unitati de cazare din Torba.
Va rugam sa asteptati un moment...
Din pacate nu exista recenzii in limba romana pentru Samara*****/Torba. Poti adauga o recenzie.

Ai vizitat aceasta cazare?

Marime caracter: A A A

8,9
8,8
Arata comentariile pentru:
Cu partener, 2015
"Fijn resort, zeer nette kamers maar eten slecht!"tradu
Daan de Vries
7,0
3,0
9,0

26.06.2015 Hotel Samara op advies van zoover en recensies geboekt.
Het resort zelf is zeer aangenaam en voor ieder wat wils. kamers zijn schoon en netjes (inclusief fijne airco).
Het nadeel vinden wij het eten. Enkele voorbeelden:
- soep niet vers, of uit een pakje of de kok was zelf met vakantie.
- weinig verse producten. Kip is droog, gehaktballen droog en door en door gaar
- ontbijt niet inclusief verse jus (8 lira ps) en eibeslag uit pak voor omelet (niet lekker!!).

Nou ben ik vrij kritisch omdat ik graag lekker uiteten ga, maar lekker hoeft niet altijd duur te zijn. Goede bereiding en verse producten is voor mij een pre! In Nederland gaan wij voor 40 euro pp all in uiteten.

Eerder bij isil club en Rixos geweest, beide beter dan Samara. Al met al een fijn resort maar eenmalig voor ons ivm eten. Voor 100 pp per dag (all in incl vlucht en transfer) liever een ander resort in Juni.

Ter informatie: wij zijn beide 25 jaar en hebben eerder bij Isil club en Rixos geboekt.

Cheers!!

"Super"tradu
Arthur
6,0
10,0

22.06.2015 Voor de vierde keer geweest en nog altijd heel goed gaan zeker terug.
Veel variatie en keuze voor het buffet, een min puntje de borden zijn dikwijls niet warm waardoor het eten snel afkoelt.

"Top!"tradu
GV
5,0
10,0

07.06.2015 Wat een geweldig hotel!
Hier gekomen na een overboeking vanuit een slecht hotel (WOW Bodrum). Samara is een warm bad. Wat een welkom, wat een vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer brandschoon, ruim, modern. Uitstekende boxsprings. Heerlijk zwembad, fijn strand, prachtige baai. Eten op diverse plaatsen binnen het complex uitstekend. Animatie stopt 's avonds op tijd; daardoor heerlijke rust als je gaat slapen. Tophotel!

"Fantastisch"tradu
Helma
10,0

01.07.2015 Wij zijn net een dag terug uit Turkije, voor de 2e keer in Hotel Samara geweest.
Het was weer meer dan voortreffelijk. Het is een ontzettend fijn, compact hotel. Erg vriendelijk personeel, schoon, fantastisch eten, goede bedden en van alles voorzien.
Veel gasten komen hier dan ook al jaren en wij gaan zéker volgend jaar weer.
Het ligt 20 min van het vliegveld en 20 min van Bodrum, waar je leuk kunt winkelen en in de haven een van de vele terrasjes kunt pakken.
Kortom : een topper.
Tot volgend jaar.

Prieteni, Mai 2015
"Weer een goede vakantie gehad"tradu
p.a breuer

16.06.2015 na 14 keer dit jaar met vrienden voor de 15e maal geweest
alle kamers nieuwe boxspring matrassen nieuwe kluizen en nieuwe koelkastjes alles was weer erg schoon enige nadeel blijft dat je niet kan wandelen maak voor mij niet uit taxi naar bodrum 14,5 euro als je met lira betaald
eten was weer zeer goed kreeft gegeten in ala cart restaurant kost wel extra . maar alles kan . kom wel weer terug wanneer ?????

"Geweldige vakantie gehad!"tradu
Edwin& Mieke
10,0

27.05.2015 Een geweldig resort met uitstekende service. Het eten was heerlijk en je had veel keuze. Kamers netjes en alles goed schoon. Iedere dag schone handdoeken en wc, en bed netjes opgemaakt. Ook openbare toiletten prima in orde. Het resort zelf is ontzettend schoon! Personeel was heel vriendelijk en volop aanwezig om te bedienen. Kortom; echt een aanrader voor een zorgeloze vakantie waar je heerlijk verwend wordt! Top!

Cu partener, Mai 2015
"Gewoon een top hotel, alles top."tradu
Frank en Esther
9,0

20.05.2015 Super mooi, schoon hotel, heerlijk eten,vriendelijk personeel, leuke entertainment.
Met 10 min ben je met dolmus in bodrum.
Kortom de moeite waard.

Cu partener, Mai 2015
"Pure ontspanning en uitstekende verzorging."tradu
Mabel Kroon
10,0

16.05.2015 Ieder jaar in mei gaan mijn vriend en ik er een weekje tussen uit om even bij te komen van het werk en om te genieten van elkaar. Dit jaar was de keuze op Samara gevallen en het was op alle fronten genieten, echt heerlijk!! Gelukkig, er bestaan nog relaxte resorts zonder lallende toeristen.Het personeel doet echt zijn best om het je naar de zin te maken, de animatie (al maken wij daar geen gebruik van) is onvermoeibaar en het eten is heerlijk; goed verzorgd, smakelijk en voldoende afwisseling. Wij hadden een tuinkamer gekozen en dit is echt een verschil met de kamers in het hoofdgebouw. Een absolute aanrader.
Samara is voor levensgenieters en rustzoekers!

Familie cu copii mici, Mai 2015
"Super hotel met een echt vakantiegevoel"tradu
Irene
9,0

11.05.2015 Hebben met onze zoons, schoondochter en twee kinderen een supervakantie gehad door de zeer goede verzorging en vriendelijke bediening. Niets is het personeel te veel. Het eten was ook iedere dag weer zeer goed. Wil je een weekje superverwend worden, dan is dit hotel zeer aan te raden.
Ook het animatieteam doet zeer haar best. Niet opdringerig, maar vrijblijvend. Heerlijk dat het een echt All-inclusive hotel is.

Apr. 2015
"Super vakantie gehad !"tradu
denise mayer
9,0

04.05.2015 hotel Samara, is top ! Super vriendelijk personeel en ook de mensen van de animatie super vriendelijk, als je niet mee wilde doen, niet opdringerig.
1 min puntje voor ons was de erg "luidruchtige" kamer !
kamer op zich verder prima (met bad en ruim balkon) en super locatie (bijna op het strand)
kom hier zeker nog een keer terug. :)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 urmator

Link-ul Zoover pentru site-ul dumneavoastra

Alte optiuni >>

Poll

In medie, cate pahare de alcohol consumati pe timpul vacantei dumneavoastra?

Sunteti proprietarul acestei cazari?

Zoover ofera diverse optiuni suplimenatre proprietarului unitatii de cazareClick aici pentru mai multe informatii