Recenzii Hotel Samara*****

1253 Recenzii
Recenzii Hotel Samara*****
Kaynar Mevkii, TR-48400, Torba

Hotel Samara nota de 9,1 din 10, pe baza a 1253 recenzii
Vreti sa stiti ce au spus alte persoane despre vacanta lor in Hotel Samara***** ? Atunci cititi recenziile altor calatori despre Hotel Samara***** in Torba. Mai departe puteti vedea 871 Fotografii vacanta cu Hotel Samara***** Puteti vizualiza 4 Videoclipuri cu Hotel Samara***** Inca nu v-ati decis? Comparati toate unitatile de cazare in Turcia. Comparati toate optiunile in Marea Egee. Comparati Hotel Samara***** cu alte unitati de cazare din Torba.
Va rugam sa asteptati un moment...
Din pacate nu exista recenzii in limba romana pentru Samara*****/Torba. Poti adauga o recenzie.

Ai vizitat aceasta cazare?

Marime caracter: A A A

Prieteni, Iul. 2014
"Top vakantie"tradu
Irma Kroon
9,0

12.07.2014 Van 3 tot en met 10 juli met 3 vriendinnen nar dit top hotel geweest.
prima kamers (suite), alles heel goed schoon, wat een ontzettend lief personeel, het eten is super goed, het is er gemoedelijk en je voelt je er snel thuis. Wij komen er zeker terug. Er zijn natuurlijk ook altijd verbeterpuntjes: dat handdoekje leggen om half 6 in de ochtend ..daar moet wat tegen gedaan worden. Voor het goede zou er een toilet bij het strand moeten komen en dat animatie team is werkelijk een giller! Gelukkig hadden wij deze niet nodig hi hi. Wij hebben er werkelijk een feestweek gehad! Een groot plus punt is ook de wind die er bijna elke dag aanwezig is. Ik zeg boeken en genieten! Ik kijk terug met een grote glimlach.

Cu partener, Iun. 2014
"Tophotel ! Een aanrader !"tradu
Van Autreve Ann
10,0

03.07.2014 Prachthotel in alle opzicht !!
Goede ligging om Bodrum en Torba te bezoeken.
Zeer net hotel, zeer goed onderhouden tuin, proper zwembad, kamers zeer proper en ruim.
Eten is meer dan voortreffelijk, voldoende keuze, vers aangevuld, steeds op temperatuur (regelmatig temperatuurscontrole), vriendelijke bediening,
verrukkelijk dessertbuffet met Turkse specialiteiten.
Dit hotel verdient zijn 5 sterren !!!

Familie cu copii mari, Iun. 2014
"Perfect Hotel"tradu
Hans
10,0

07.07.2014 perfect hotel rustige omgeving eten erg goed en veelzijdig .personeel zeer vriendelijk en behulpzaam in alle rangen .kamer lekker ruim en schoon hebben wel een upgrade gekregen dat was een meevaller.Het enige nadeel is dat je toch wel een behoorlijke bult op moet lopen naar de dolmus.

Cu partener, Iun. 2014
"Aanrader"tradu
ELPERSARTHUR
8,0

01.07.2014 Top hotel zijn prijs waard, ga zeker nog terug, de buurt is heel rustig, Buffet van restaurant is top, keuze ten over, kamers zijn heel goed, worden alle dagen gekuist en het personeel is heel vriendelijk.

"Heerlijk tot rust gekomen"tradu
marianne99
9,0

29.05.2014 Voor de 3e keer achtereen in de derde week mei een week in dit hotel verbleven. Net als de voorgaande jaren gewoonweg een paradijsje! Niet in de laatste plaats door het geweldige personeel. Een fantastische plek om tot rust te komen. Een bezoekje aan de Hammam is zeker de moeite waard! Heerlijke massages door Mami een aanrader! Voor herhaling vatbaar! Het weer deze periode was ook geweldig30-35 graden.

Calatorie de grup, Mai 2014
"Fijne vakantie gehad van 17-27 mei."tradu
danielle bongers
7,0

15.06.2014 Voor de 1e keer in Samara geweest met familie en ons zoontje van 3. We hadden een bungalow met airco. Op zich netjes, met elke dag schoonmaak en schone bedden en handdoeken. Wel wat gehorig. Bedden vond ik wat hard en badkamer wat gedateerd. Een bedje was opgemaakt voor ons zoontje maar er was zo een babbybed gebracht. Personeel is vriendelijk, vooral tegen ons zoontje. Het eten is goed en smakelijk, zou wat warmer kunnen. De buffetten zijn goed. Je zou de hele dag door kunnen eten en drinken, elke bar heeft een verschillende lijst met cocktails. Elke avond kinderdisco en een show, comedy, Turkse dans, sambadans, Chinese act, live muziek. Echter in de omgeving geen boulevard maar barretjes zat en ons vermaakt in de poolkamer. Er is ook een disco. Met de dolmus ben je 10 min in Bodrum. Wij hebben meer aan het strand gelegen, maar m'n zoontje was niet bij het kinderbad weg te slaan. Er waren veel mensen die jaren terug komen, Nederlanders en Belgen.

"Zeer goed hotel"tradu
BREUERP
10,0

02.06.2014 Voor de13e maal naar Samara geweest het is nog steeds een zeer goed hotel de watersport is vernieuwd goedeanimatie 3 zeer professionele avonden circus, dansen enz gezellige dans avond aan de zee met goede band je kan er lekker vissen
eten is zeer goed en het personeel is super aardig
wat wil je nog meer

Prieteni, Mai 2014
"Geweldig"tradu
Robert en miriam
9,0

30.05.2014 Na het lezen op zoover hoge verwachtingen en al die verwachtingen kloppen ook, het is super mooi, zeer vriendelijk personeel en erg schoon!
Hamam zeker een aanrader, was heerlijk.
Wij komen zeker nog een keer terug ;-)

"Samara is top."tradu
meneer Bos
7,0

28.05.2014 Een tophotel. keurig, schoon, sfeervol, prima eten, mooie ligging aan zee, rustig, gezellig, leuke avondoptredens. mooie kamers, prima personeel.

Familie cu copii mici, Mai 2014
"Uitmuntend!"tradu
Harry
8,0

22.05.2014 Ontzettend mooi en vriendelijk resort.
We hadden bewust gekozen voor kleinschalig, en de reacties op zoover waren erg positief en dat klopte helemaal!
Een super vakantie gehad!!!

• Zeer netjes en schoon
• Eten was super
• Mensen erg vriendelijk en fris
• Leuk en lief animatieteam
• We zaten buiten de vakanties, dus dan nog geen handdoekje leggen
• Hadden een aanbieding en prijs kwaliteit niet normaal zo goed
• Prive strand

Geen 10 voor de ligging omdat er buiten niks te doen is, maar binnen 15 min zit je in Bodrum zelf
Geen 10 voor de kamers want die zijn vrij klein
En een 8 voor het zwembad puur voor de temperatuur

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 urmator

Link-ul Zoover pentru site-ul dumneavoastra

Alte optiuni >>

Poll

In medie, cate pahare de alcohol consumati pe timpul vacantei dumneavoastra?

Sunteti proprietarul acestei cazari?

Zoover ofera diverse optiuni suplimenatre proprietarului unitatii de cazareClick aici pentru mai multe informatii