Recenzii Hotel Samara*****

1302 Recenzii
Recenzii Hotel Samara*****
Kaynar Mevkii, TR-48400, Torba

Hotel Samara nota de 9,1 din 10, pe baza a 1302 recenzii
Vreti sa stiti ce au spus alte persoane despre vacanta lor in Hotel Samara***** ? Atunci cititi recenziile altor calatori despre Hotel Samara***** in Torba. Mai departe puteti vedea 900 Fotografii vacanta cu Hotel Samara***** Puteti vizualiza 4 Videoclipuri cu Hotel Samara***** Inca nu v-ati decis? Comparati toate unitatile de cazare in Turcia. Comparati toate optiunile in Marea Egee. Comparati Hotel Samara***** cu alte unitati de cazare din Torba.
Va rugam sa asteptati un moment...
Din pacate nu exista recenzii in limba romana pentru Samara*****/Torba. Poti adauga o recenzie.

Ai vizitat aceasta cazare?

Marime caracter: A A A

8,9
8,7
Arata comentariile pentru:
Prieteni, Iul. 2015
"Goed, maar enkele punten die moeten verbeteren..."tradu
Abio
6,0

12.07.2015 Een goed hotel, maar volgende minpunten mogen aangepakt worden (of houd er rekening mee als je boekt...):

-Wij hebben personeel lege waterflessen zien vullen met kraantjeswater, om nadien aan de gasten uit te delen.
-Een kluis in de hotelkamer hoort vast te zitten…
-De kamers zijn vrij gehorig.
-De douchekop zou wat hoger mogen.
-Vrij veel lauw eten.
-De tafels in het hoofdrestaurant staan niet goed opgesteld. Je krijgt 1 groot mierennest.
-De bedjes op het strand en aan het zwembad staan toch wel dicht op elkaar.
-Het personeel lijkt soms een beetje lui.
-De lunchpakketjes zijn om te schamen.
-De “TV’s” in de slaapkamer zijn lachwekkend. Ik denk dat onze tablet zowat even groot is.
-De WI-FI is soms een echte ramp… Maar zelf vond ik dat minder erg dan de rest van ons gezelschap.
-De kuisvrouwen leken toch wel vrij veel over het hoofd te zien…
-Kom hier niet met kinderen... Er zijn zoveel hotels in de streek met ware speelparadijzen… Hier heb je voor de kinderen weinig te doen.

Familie cu copii mari, Iul. 2015
"Zeer klantvriendelijk"tradu
Eric & Ilona
9,0

19.07.2015 Samara is een zeer mooi opgezet complex waar alles tot in de puntjes goed geregeld is. Mooie tuin, prachtig zwembad en fijn strand met wel wat kiezels wat minder plezierig is. Eten en bediening uitstekend. Bodrum met dolmus busje 15 minuten. In directe omgeving geen activiteiten. Weinig activiteiten voor oudere kinderen

Cu partener, Iun. 2015
"Fantastisch resort super vriendelijk personeel"tradu
Johanna
10,0

10.07.2015 Samara is een geweldig resort. Personeel is super vriendelijk en niets is te veel. Kamers ook prima. De hele dag wordt er schoongemaakt bij het zwembad zelfs het strand wordt ontdaan van de groene algen die aanspoelen. Het vervelende is handdoeken leggen sommige liggen er al om vijf uur . Ook de Russen die er zitten brengen niet echt gezelligheid maar echt last heb je er niet van. Het is wel jammer dat je er niet kunt wandelen in de buurt het ligt erg afgelegen.

Cu partener, 2015
"Fijn resort, zeer nette kamers maar eten slecht!"tradu
Daan de Vries
3,0
9,0

26.06.2015 Hotel Samara op advies van zoover en recensies geboekt.
Het resort zelf is zeer aangenaam en voor ieder wat wils. kamers zijn schoon en netjes (inclusief fijne airco).
Het nadeel vinden wij het eten. Enkele voorbeelden:
- soep niet vers, of uit een pakje of de kok was zelf met vakantie.
- weinig verse producten. Kip is droog, gehaktballen droog en door en door gaar
- ontbijt niet inclusief verse jus (8 lira ps) en eibeslag uit pak voor omelet (niet lekker!!).

Nou ben ik vrij kritisch omdat ik graag lekker uiteten ga, maar lekker hoeft niet altijd duur te zijn. Goede bereiding en verse producten is voor mij een pre! In Nederland gaan wij voor 40 euro pp all in uiteten.

Eerder bij isil club en Rixos geweest, beide beter dan Samara. Al met al een fijn resort maar eenmalig voor ons ivm eten. Voor 100 pp per dag (all in incl vlucht en transfer) liever een ander resort in Juni.

Ter informatie: wij zijn beide 25 jaar en hebben eerder bij Isil club en Rixos geboekt.

Cheers!!

"Super"tradu
Arthur
10,0

22.06.2015 Voor de vierde keer geweest en nog altijd heel goed gaan zeker terug.
Veel variatie en keuze voor het buffet, een min puntje de borden zijn dikwijls niet warm waardoor het eten snel afkoelt.

"Top!"tradu
GV
5,0
10,0

07.06.2015 Wat een geweldig hotel!
Hier gekomen na een overboeking vanuit een slecht hotel (WOW Bodrum). Samara is een warm bad. Wat een welkom, wat een vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer brandschoon, ruim, modern. Uitstekende boxsprings. Heerlijk zwembad, fijn strand, prachtige baai. Eten op diverse plaatsen binnen het complex uitstekend. Animatie stopt 's avonds op tijd; daardoor heerlijke rust als je gaat slapen. Tophotel!

"Fantastisch"tradu
Helma
10,0

01.07.2015 Wij zijn net een dag terug uit Turkije, voor de 2e keer in Hotel Samara geweest.
Het was weer meer dan voortreffelijk. Het is een ontzettend fijn, compact hotel. Erg vriendelijk personeel, schoon, fantastisch eten, goede bedden en van alles voorzien.
Veel gasten komen hier dan ook al jaren en wij gaan zéker volgend jaar weer.
Het ligt 20 min van het vliegveld en 20 min van Bodrum, waar je leuk kunt winkelen en in de haven een van de vele terrasjes kunt pakken.
Kortom : een topper.
Tot volgend jaar.

Prieteni, Mai 2015
"Weer een goede vakantie gehad"tradu
p.a breuer

16.06.2015 na 14 keer dit jaar met vrienden voor de 15e maal geweest
alle kamers nieuwe boxspring matrassen nieuwe kluizen en nieuwe koelkastjes alles was weer erg schoon enige nadeel blijft dat je niet kan wandelen maak voor mij niet uit taxi naar bodrum 14,5 euro als je met lira betaald
eten was weer zeer goed kreeft gegeten in ala cart restaurant kost wel extra . maar alles kan . kom wel weer terug wanneer ?????

Cu partener, Mai 2015
"Geweldige vakantie gehad!"tradu
Edwin& Mieke
10,0

27.05.2015 Een geweldig resort met uitstekende service. Het eten was heerlijk en je had veel keuze. Kamers netjes en alles goed schoon. Iedere dag schone handdoeken en wc, en bed netjes opgemaakt. Ook openbare toiletten prima in orde. Het resort zelf is ontzettend schoon! Personeel was heel vriendelijk en volop aanwezig om te bedienen. Kortom; echt een aanrader voor een zorgeloze vakantie waar je heerlijk verwend wordt! Top!

Cu partener, Mai 2015
"Gewoon een top hotel, alles top."tradu
Frank en Esther
9,0

20.05.2015 Super mooi, schoon hotel, heerlijk eten,vriendelijk personeel, leuke entertainment.
Met 10 min ben je met dolmus in bodrum.
Kortom de moeite waard.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 urmator

Link-ul Zoover pentru site-ul dumneavoastra

Alte optiuni >>

Poll

In medie, cate pahare de alcohol consumati pe timpul vacantei dumneavoastra?

Sunteti proprietarul acestei cazari?

Zoover ofera diverse optiuni suplimenatre proprietarului unitatii de cazareClick aici pentru mai multe informatii