Data sosirii
Data plecarii
Din € 79
Cel mai mic pret gasit in ultimele 48 de ore.
Cautam cel mai mic pret la cei mai buni ofertanti de hoteluri!
Evrika Beach Club****
480 Recenzii
Recenzii Hotel Evrika Beach Club****
Sunny Beach resort, 8240, Sunny Beach

Hotel Evrika Beach Club nota de 8,3 din 10, pe baza a 480 recenzii
Vreti sa stiti ce au spus alte persoane despre vacanta lor in Hotel Evrika Beach Club**** ? Atunci cititi recenziile altor calatori despre Hotel Evrika Beach Club**** in Sunny Beach. Mai departe puteti vedea 392 Fotografii vacanta cu Hotel Evrika Beach Club**** Puteti vizualiza 10 Videoclipuri cu Hotel Evrika Beach Club**** Inca nu v-ati decis? Comparati toate unitatile de cazare in Bulgaria. Comparati toate optiunile in Bulgaria. Comparati Hotel Evrika Beach Club**** cu alte unitati de cazare din Sunny Beach.
Va rugam sa asteptati un moment...
Din pacate nu exista recenzii in limba romana pentru Evrika Beach Club****/Sunny Beach. Poti adauga o recenzie.

Ai vizitat aceasta cazare?

Marime caracter: A A A

8,8
9,3
Arata comentariile pentru:
Familie cu copii mici, Iul. 2015
"Wij komen zeker nog eens terug !"tradu
Arjan
10,0

15.07.2015 De eerste indruk is dat het een zeer schoon resort is.
Gelegen in het centrum aan de boulevard.
Aan deze boulevard zitten winkeltjes en andere restaurants en hotels.

Het personeel werkt hard en alles word netjes bijgehouden. De kwaliteit van het gehele resort is prima in orde, het restaurant heeft genoeg verschillende soorten eten waaruit je kunt kiezen. De bier liefhebber is het biertje niet je zoals thuis, wel is er in de lobby buitenlands bier verkrijgbaar tegen betaling ( ± € 2.00).
Onze kamer was prima in orde in het A gebouw op de 2 de etage (kamer A 228).
Deze familiekamer bestaande uit 2 kamers met daarin: 1 deel met 2 persoon bed en TV (flat screen) en ernaast een badkamer met daarin een douche, wc en wastafel.
Het andere deel is net als deel1 maar beschikt over 2 één persoon bedden.
Wat ons betreft niks te klagen, de kinderen hebben genoten. De dames van Barkie kids club bedankt!! " veel plezier met de hagelslag ;-) " Wij komen zeker terug!!

Familie cu copii mici, Iul. 2015
"Massaal mooi verzorgd complex"tradu
Lianne groot
9,0

15.07.2015 Een heel mooi verzorgd schoon complex. Kamers keurig, balkons in blok A wel te klein om lekker op te zitten. Bij de andere Bloks wel groot genoeg. Geweldig zwembad voor groot en klein. Glijbanen open tussen 10.00-12.00 en 15.00-17.00. Aan een kant was het tussen 12.00-15.00 ook wel even wat rustiger hierdoor, ook tijdens deze tijd de muziek van de animatie uit. Super enthousiast entertainment team voor groot en klein. Sportactiviteiten, minidisco en avondshows. Elke dag ook op terras een zanger. Voetbal veld alleen open tijdens animatie voetbalactiviteit. Eten in de eetzaal wel heel massaal en eten bestaat uit heel veel vlees en vis. Met personeel in eetzaal weinig interactie , knikken alleen . Personeel receptie wel heel vriendelijk. Barpersoneel wisselend. In begin strandbedden om half 8 al allemaal gereserveerd, later hier een streng beleid in. Als er handdoeken lagen en er was na 1 uur nog niemand werden de spullen weggehaald .

Cu partener, Sept. 2014
"Rodzinny Hotel"tradu
darek
10,0

15.09.2014 Dogodne położenie - pokoje przestronne i wygodne, pokoje sprzątane codziennie , personel pomocny, baseny czyste i zadbane dodatkową atrakcją jest park wodny. Jedzenie świeże, aromatyczne, mocno urozmaicone, olbrzymi wybór świeżych owoców, ciast , galaretek - nie przytyć to wyczyn nie lada. Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.

Cele mai bune preturi si lastminutes pentru Hotel la Evrika Beach Club...

Familie cu copii mici, Aug. 2014
"SUPER! Zeker en vast een aanrader"tradu
Van Boven David
9,0

22.08.2014 1ste keer Bulgarije: Heel mooi kindergedeelte, 4 glijbanen en ruim zwembad. Eten was in orde. Kamers in orde (lagen in de A blok). Animatie was leuk. Nessebar zeker bezoeken. 's Avonds gezellig kuieren op de boulevard met leuke kraampjes, bars, resto's... Wie in dit hotel niet tevreden is....is niks gewoon.

Familie cu copii mici, Aug. 2014
"Ideaal hotel voor gezinnen met kinderen"tradu
a.a.lr
9,0

17.08.2014 Onze kinderen van 9 en 11 jaar hadden de tijd van hun leven. Een superzwembad met leuke glijbanen. Vlak aan zee (die zeer aangenaam was doordat deze slechts heel langzaam afloopt) Zeer ontspannend voor ons als ouders, doordat de kids zich zo goed voelden. Meer moet dat niet zijn.
Propere ruime kamers. Eten was niet super, maar voldeed toch aan wat je in een AI kunt verwachten (voor elk wat wils)Voor herhaling vatbaar. (beste dat wij in Bulgarije bezochten)

Familie cu copii mari, 2014
"Goed hotel "tradu
Chris
9,0

12.08.2014 Het hotel is gelegen op een rustige plaats en op een verkeersvrije boulevard die dicht bij het strand licht. Veel toeristen gaan alleen in Sunny Beach rondlopen maar er zijn veel mooiere plaatsen om te bezoeken bv. safari in de bossen boven Sunny beach of het historische stadje Nessebar bezoeken of naar de modderbaden gaan in Aheloy en nog vele meer.... Het hotel heeft grote kamers maar een klein balkon; de mooiste kamers zijn in de D-blok
Het eten is redelijke maar ik raad jullie aan om verschillende restaurantjes te bezoeken die heel goed eten serveren en helemaal niet duur zijn ( voor 4 rond de 40 euro ). Wat het hotel betreft veel accomodaties : fitness, aquapark, voetbalplein, theater , kinderclub ... Mooi strand met bar en handdoeken. Ik hoop dat ik met deze recensie en leuke aanraders jullie wat bijbreng.

"Leuke vakantie ,maar..."tradu
Benny
9,0

10.09.2014 We waren voor de 2de keer in dit hotel.(vorige keer was 4 jaar geleden) Kinderzwembad is leuk maar het water is echt ijskoud. Wij hadden een familiekamer met uitzicht op de parking (veel lawaai van de aanpalende straat)Onze kindjes van 4 en 7 hebben zich goed vermaakt. Wel weer te veel Russen die alles voor je neus meepakken en dan alles op tafel laten staan.
Voor ons was het eten goed,niet top maar goed.Wij hoeven niet naar onze tafel geleid te worden en ik kan de drankjes zelf nemen :-)
Bijboeken voor een douche kamer was duur
Enig groot probleem is dat ik en mijn 2 zoontjes thuisgekomen zijn met salmonella,meer dan waarschijnlijk door het middageten in het restaurant.
Volgende keer toch ergens anders denk ik

Cu partener, Aug. 2014
"Eerste keer en laatste keer. Misleid door scores"tradu
Johan
4,0

09.08.2014 Helaas laten misleiden door de hoge scores , jammer van m'n centen. Moest het hotel enkel uit de D blok bestaan zou het een goede score krijgen. Echter.... Het hotel bestaat ook uit een club gedeelte wat voorbijgestreefd is. Dit gedeelte trekt heel wat marginalen aan wegens prijs veel goedkoper voor die kamers. Vervolgens krijg je te maken met veel mensen zonder normen en waarden en dat merk je vooral in restaurant. Wij hebben met z'n allen stres gehad om gaan te eten.... Niet normaal dus. Ligging is wel ok! Zelfs vieze vliegen aan het eten. Volgend jaar terug een 5 sterren in Bulgarije of een 4 sterren elders. Ik geef dit hotel doordat het zo gemengd is een 3 sterren. Ook wordt de dresscode niet gerespecteerd in eetzaal. Ik noem het eetzaal met vooral zaal. Je wordt niet begeleid naar tafel en men is ook niet echt vriendelijk zoals dat in voorgaande hotels wel was. Kamers ook nt super

"Goed hotel"tradu
frederik vangheluwe
9,0

15.08.2014 deze is een goed hotel , dichtbij alles .het kinderzwembad is zeer goed .
de kinderanimatoren waren in een woord FANTASTISCH , kinderen hebben tijd van hun leven gehad
wij sliepen in blok B en daar was hetgoed en rustig slapen en wij hadden een gerenoveerde familliekamer die groot en mooi was.
het eten was goed .

"Nooit meer Evrika! Gem. Cijfer niet waardig!"tradu
Stephan
5,0
2,0
9,0

10.08.2014 Hotel ligt aan een bruisende boulevard en dat is samen met het zwembad het meest positieve aan deze accommodatie.

Wij (gezin met 2 kleine kinderen) hebben in een familiekamer (blok c) gezeten. Uitzicht op parkeerplaats en dus niet gezellig zitten. Kamers lastig toegankelijk met buggy. (Ontkomt niet aan een aantal traptreden)

Personeel is slecht, maakt geen praatje met de gasten en gaat ongestructureerd te werk. Service is helemaal ver te zoeken. Tafels worden afgeruimd en opnieuw ingedekt, maar daar is ook alles mee gezegd.
Vaak geen glazen en ijs bij de bar, waardoor je lauwe drank uit een plasticdeeltjes krijgt geserveerd. In eetzaal vaak de koffiekoppen op. (Ook weer plasticbekers)

Wat betreft de à la Carte restaurants: bediening haalt 1 keer drankje en that's it.
Minibar wordt door het hotel niet aangevuld en er zijn geen flesjes water te verkrijgen. Uiteraard zijn deze elders wel te koop, maar mag je niet vullen in het hotel. (lauw water in bekertjes)

Geen gratis WiFi

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 urmator

Link-ul Zoover pentru site-ul dumneavoastra

Alte optiuni >>

Poll

In medie, cate pahare de alcohol consumati pe timpul vacantei dumneavoastra?

Sunteti proprietarul acestei cazari?

Zoover ofera diverse optiuni suplimenatre proprietarului unitatii de cazareClick aici pentru mai multe informatii