Data sosirii
Data plecarii
Din € 29
Cel mai mic pret gasit in ultimele 48 de ore.
Cautam cel mai mic pret la cei mai buni ofertanti de hoteluri!
Evrika Beach Club****
486 Recenzii
Recenzii Hotel Evrika Beach Club****
Sunny Beach resort, 8240, Sunny Beach

Hotel Evrika Beach Club nota de 8,3 din 10, pe baza a 486 recenzii
Vreti sa stiti ce au spus alte persoane despre vacanta lor in Hotel Evrika Beach Club**** ? Atunci cititi recenziile altor calatori despre Hotel Evrika Beach Club**** in Sunny Beach. Mai departe puteti vedea 392 Fotografii vacanta cu Hotel Evrika Beach Club**** Puteti vizualiza 10 Videoclipuri cu Hotel Evrika Beach Club**** Inca nu v-ati decis? Comparati toate unitatile de cazare in Bulgaria. Comparati toate optiunile in Bulgaria. Comparati Hotel Evrika Beach Club**** cu alte unitati de cazare din Sunny Beach.
Va rugam sa asteptati un moment...
Din pacate nu exista recenzii in limba romana pentru Evrika Beach Club****/Sunny Beach. Poti adauga o recenzie.

Ai vizitat aceasta cazare?

Marime caracter: A A A

8,9
9,5
Arata comentariile pentru:
Familie cu copii mici, Aug. 2015
"Dit was het zeker niet"tradu
tjonger
5,0
4,0
2,0
4,0
8,0

21.08.2015 Het positieve van dit hotel is dat het aan het strand ligt en leuke zwembaden heeft. De rest was voor ons, voor een zogenaamde **** hotel ondermaats. Het eten was eentonig, had vaak dezelfde smaak en het vlees was een aantal keren nog halfrauw. De familiekamer was goed, maar het tweepersoons bed was verschrikkelijk. Bij elke beweging van me partner bewoog ik mee in het bed en omgekeerd, waardoor we continu wakker werden.
Het niet-bediend personeel (schoonmakers, personeel die de tafels afruimen ) spreekt amper/geen Engels. We waren namelijk een broodtrommel kwijt uit de kamer en we vroegen ons af wat de schoonmaakster ermee had gedaan, maar die begreep geen enkel woord Engels. De broodtrommel is trouwens niet terecht, maar geen excuses of wat dan ook van het hotel. De schoonmaker zou het niet weggehaald hebben. Oh wie dan wel? Verder kreeg ik niet de indruk dat men service-gericht was, behoudens de manager bij het Italiaanse a-la carte restaurant. Volgend jaar zeker wat anders!

Familie cu copii mici, Aug. 2015
"Super hotel!!"tradu
V.g.
10,0

12.08.2015 We hebben een super vakantie gehad, mooi/ schoon hotel, ruime kamers, zwembaden helemaal top met mooie (kinder) glijbanen. Personeel vriendelijk, animatie de hele dag door. Het enige wat een beetje tegen viel was de barkie kids club, ze deden te weinig om de kinderen te stimuleren om te komen. 's avonds kinderdisco (super leuk). Direct aan het strand en een gezellige boulevard. WiFi moest je voor betalen, was ongeveer €20 voor 1 week, we hebben hier geen problemen mee gehad, altijd bereik. Dit hotel is een aanrader!!

"Voor herhaling vatbaar!"tradu
Linda
10,0

29.07.2015 Groot & goed onderhouden net hotel. Bij het hoofdzwembad en bij de glijbanen is toezicht aanwezig ook is er controle op het reserveren van bedjes. Op het strand zijn er lligbedjes & een hotelbar aanwezig, de zee loopt geleidelijk af. De buffetten worden continu aangevuld & er is een ruime keuze, de borden worden snel afgeruimd maar het personeel is vriendelijk & dol op kinderen. Tijdens het ontbijt kan je in het Bulgaarse restaurant rustig zitten, hier worden ook de gehele nacht voor de late aankomers & de vroege vertrekkers broodjes geserveerd. De familiekamer is ruim genoeg voor 4 personen (2pers. bed & stapelbed & bedbankje) is uitgerust met koelkast & huurkluis. In de kast liggen de strandlakens, deze kun je elke dag tussen 9 en 10 uur bij de main pool omwisselen. Er zijn geen liften aanwezig behalve in blok D & in het hoofdgebouw (lift naar het restaurant). Voor extra services zoals kluis, WiFi en waterkoker moet je betalen, blok B rustige ligging, blok c meest onrustige ligging.

Cele mai bune preturi si lastminutes pentru Hotel la Evrika Beach Club...

Familie cu copii mari, Iul. 2015
"Fantastisch, wel erg groot"tradu
Joost

28.07.2015 Mooi verzorgd en grote kamers en een mooi zwembad voor kinderen
Als je de bartenders Emi (binnen) of Martin bij poolbar tegenkomt zij kunnen fantastische coctails of shotjes voor je bereiden.

@Evrika deze medewerkers zijn vriendelijk en kunnen je vakantie nog extra leuk maken

"Genieten!!!"tradu
Fam. Vos
10,0

12.08.2015 Een goed onderhouden hotel. Waarbij het personeel hard werkt om alles schoon te houden.
Wij hadden een kamer in het nieuwe gedeelte blok D. Keurige kamer. Goede matrassen alleen kussens zeer zacht. Buffet was lekker. Elke dag een chef special en verder veel te combineren. Misschien voor de kids wel wat minder keuze. Tevens de mogelijkheid om 3 keer te reserveren in het Italiaanse,- Aziatische en Bulgaarse restaurant. Wat ook weer goed te eten was en leuk voor de variatie.
Qua drank ook niets te klagen met een bar die vanaf 10 uur 's ochtends open ging en verschillende cocktails op het menu heeft staan.
Ook het animatie team had iedere dag verschillende activiteiten gepland en zorgde voor een topsfeer in het hotel zowel overdag als 's avonds.
Wij zijn 10 dagen geweest en hebben een toptijd gehad, echt een aanrader voor een gezin met kinderen.
Ps voor wie met de watertaxi naar Nessebar zou willen gaan. Vanuit hotel rechtsaf boulevard af, ongeveer kwartier lopen richting steiger.

Familie cu copii mici, Iul. 2015
"Wij komen zeker nog eens terug !"tradu
Arjan
10,0

15.07.2015 De eerste indruk is dat het een zeer schoon resort is.
Gelegen in het centrum aan de boulevard.
Aan deze boulevard zitten winkeltjes en andere restaurants en hotels.

Het personeel werkt hard en alles word netjes bijgehouden. De kwaliteit van het gehele resort is prima in orde, het restaurant heeft genoeg verschillende soorten eten waaruit je kunt kiezen. De bier liefhebber is het biertje niet je zoals thuis, wel is er in de lobby buitenlands bier verkrijgbaar tegen betaling ( ± € 2.00).
Onze kamer was prima in orde in het A gebouw op de 2 de etage (kamer A 228).
Deze familiekamer bestaande uit 2 kamers met daarin: 1 deel met 2 persoon bed en TV (flat screen) en ernaast een badkamer met daarin een douche, wc en wastafel.
Het andere deel is net als deel1 maar beschikt over 2 één persoon bedden.
Wat ons betreft niks te klagen, de kinderen hebben genoten. De dames van Barkie kids club bedankt!! " veel plezier met de hagelslag ;-) " Wij komen zeker terug!!

"Massaal mooi verzorgd complex"tradu
Lianne groot
7,0
7,0
9,0

15.07.2015 Een heel mooi verzorgd schoon complex. Kamers keurig, balkons in blok A wel te klein om lekker op te zitten. Bij de andere Bloks wel groot genoeg. Geweldig zwembad voor groot en klein. Glijbanen open tussen 10.00-12.00 en 15.00-17.00. Aan een kant was het tussen 12.00-15.00 ook wel even wat rustiger hierdoor, ook tijdens deze tijd de muziek van de animatie uit. Super enthousiast entertainment team voor groot en klein. Sportactiviteiten, minidisco en avondshows. Elke dag ook op terras een zanger. Voetbal veld alleen open tijdens animatie voetbalactiviteit. Eten in de eetzaal wel heel massaal en eten bestaat uit heel veel vlees en vis. Met personeel in eetzaal weinig interactie , knikken alleen . Personeel receptie wel heel vriendelijk. Barpersoneel wisselend. In begin strandbedden om half 8 al allemaal gereserveerd, later hier een streng beleid in. Als er handdoeken lagen en er was na 1 uur nog niemand werden de spullen weggehaald .

Calatorie de grup, Iul. 2015
"Zeer,zeer tevreden,alles was in orde !"tradu
croes rosa
10,0

03.08.2015 Ik heb 1 min puntje :wij kwamen aan in het hotel om 24 uur,er was maar 1 caddy boy,dus wij zochten zelf onze kamers ,en dat was niet zo simpel met een groep van 13 personen

Cu partener, Sept. 2014
"Rodzinny Hotel"tradu
darek
10,0

15.09.2014 Dogodne położenie - pokoje przestronne i wygodne, pokoje sprzątane codziennie , personel pomocny, baseny czyste i zadbane dodatkową atrakcją jest park wodny. Jedzenie świeże, aromatyczne, mocno urozmaicone, olbrzymi wybór świeżych owoców, ciast , galaretek - nie przytyć to wyczyn nie lada. Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.

Familie cu copii mici, Aug. 2014
"SUPER! Zeker en vast een aanrader"tradu
Van Boven David
9,0

22.08.2014 1ste keer Bulgarije: Heel mooi kindergedeelte, 4 glijbanen en ruim zwembad. Eten was in orde. Kamers in orde (lagen in de A blok). Animatie was leuk. Nessebar zeker bezoeken. 's Avonds gezellig kuieren op de boulevard met leuke kraampjes, bars, resto's... Wie in dit hotel niet tevreden is....is niks gewoon.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 urmator

Link-ul Zoover pentru site-ul dumneavoastra

Alte optiuni >>

Poll

In medie, cate pahare de alcohol consumati pe timpul vacantei dumneavoastra?

Sunteti proprietarul acestei cazari?

Zoover ofera diverse optiuni suplimenatre proprietarului unitatii de cazareClick aici pentru mai multe informatii