Recenzii Hotel Evrika Beach Club****

463 Recenzii
Recenzii Hotel Evrika Beach Club****
Sunny Beach resort, 8240, Sunny Beach

Hotel Evrika Beach Club nota de 8,4 din 10, pe baza a 463 recenzii
Vreti sa stiti ce au spus alte persoane despre vacanta lor in Hotel Evrika Beach Club**** ? Atunci cititi recenziile altor calatori despre Hotel Evrika Beach Club**** in Sunny Beach. Mai departe puteti vedea 352 Fotografii vacanta cu Hotel Evrika Beach Club**** Puteti vizualiza 4 Videoclipuri cu Hotel Evrika Beach Club**** Inca nu v-ati decis? Comparati toate unitatile de cazare in Bulgaria. Comparati toate optiunile in Bulgaria. Comparati Hotel Evrika Beach Club**** cu alte unitati de cazare din Sunny Beach.
Va rugam sa asteptati un moment...
Din pacate nu exista recenzii in limba romana pentru Evrika Beach Club****/Sunny Beach. Poti adauga o recenzie.

Ai vizitat aceasta cazare?

Marime caracter: A A A

Calatorie de grup, Iul. 2014
"Mooi hotel"tradu
huib
9,0

27.07.2014 mooi park. alleen jammer dat in blok a en blok b geen lift is !!! in blok c wel liift maar tot 2 etage .we moesten met 2 buggy 3 trappen op en af' niet te doen. andere kamer gekregen moesten toen nog 1 trap op en af. volgens mij in blok d wel 1 lift tot alle etage"s.voorkant blok d is zeezicht..eten is prima.schoonmaak kamers ook.wij hadden 3 familie suites geboekt naast elkaar aub. kregen 1 kamer in blok a en1 kamer blok b en 1 kamer blok c.dat was wel jammer. zijn met 6 pers en 1 van 15 jaar 1 van 12 en 1 van 3 en 1 van 1 jaar geweest.

Familie cu copii mici, Iul. 2014
"Super hotel voor ouders met kinderen"tradu
Bert
10,0

11.07.2014 Net terug met vriendin en twee kinderen 9 en 12, we hebben het super naar ons zin gehad, de kinderen de tijd van hun leven. Zwembad heel goed onderhouden, de familiekamer was groot met 2 badkamers.. Alles is op en top schoon, eten is zeer goed met veel variatie. Jammer dat er zoveel mensen zoveel opscheppen en dat niet op eten, waardoor er in de middag soms wat langere rijen staan voordat je kan beginnen. Animatie in de avond is erg leuk en de moeite waard. Wat ons betreft een aanrader voor een ieder die een zorgeloze vakantie wil hebben. Ook de boulevard met vele winkels en een bezoek aan Nessebar waren er leuk.
Heerlijke vakantie gehad echt een aanrader !!

Familie cu copii mici, Aug. 2013
"Prachtig hotel met paar kleine minpuntjes"tradu
Barre Winter
5,0
7,0

27.08.2013 Prachtig, degelijk en zeer proper groot hotel met verzorgde animatie. Minpuntjes: drukte, vooral dan bij ontbijt. Beperkte openingsuren waterglijbanen (10-12 en 15-17u). Sommige toezichters aan de glijbanen zijn weinig enthousiast en geven onduidelijke signalen wat voor een gevaarlijke situatie heeft gezorgd. Handdoekleggers zorgen al 's morgens vroeg voor een volledige bezetting van de zetels aan het zwembad, terwijl de effectieve bezetting maar van 30 tot 75% is, hier wordt niet kordaat genoeg tegen opgetreden. Niet alle kamers hebben een even mooi uitzicht vanuit het balkon.

"Top hotel"tradu
Molder
10,0

30.08.2013 Zeer goed hotel. Mooi gelegen aan de boulevard en strand van Sunny beach.
Familiekamer was ruim met een mooi badkamer. Elke dag werd er schoon gemaakt en nieuwe handdoeken opgehangen. Het eten was prima en zeer uitgebreid. Bij zowel het ontbijt als lunch en diner was er zeer ruime keuze in het eten. Het personeel deed zijn uiterste best om het iedereen naar zijn zin te maken. Het hotel zelf was zeer schoon, de gehele dag werd hier aandacht aanbesteed. Het zwembad was natuurlijk geweldig met zijn mooie glijbanen. Van 10.00 tot 12.00 en 15.00 tot 17.00 uur kon je hiervan onder toezicht gebruik maken. De overige zwembaden waren de gehele dag open.
Op het strand stonden eigen bedden van het hotel en was er ook een beachbar aanwezig. Het water was lekker warm.

Aug. 2013
"Matig hotel"tradu
Fillieux Ann
6,0
7,0

23.10.2013 Ons verblijf in Evrika is ons tamelijk bevallen. Het was de eerste keer dat we naar Bulgarije op vakantie gingen, we kiezen gewoonlijk Turkije en dat zal volgende zomer niet anders zijn. Bulgarije is een koel land, de mensen zijn er niet vriendelijk en niet gewoon om met toeristen om te gaan, vanaf het moment dat je een winkeltje binnengaat moet je kopen, gewoon eens kijken kennen ze niet, ze verwijten u constant dat je rijk bent en alles kan kopen wat je ook maar bekijkt. Ze vergeten waarschijnlijk dat velen onder ons hard werken om op vakantie te kunnen. Nee, ze weten absoluut niet hoe ze met toeristen moeten omgaan. Het weer was ook niet zo schitterend als je Turkije gewoon bent. De boulevard was leuk maar erg druk en ze proberen overal geld uit te slaan zeker naar de kids toe, springkastelen, goochelaars, fotografen, pannenkoeken, ... rustig wandelen en genieten zit er absoluut niet in, je word constant lastig gevallen, spijtig!

"Prima Hotel voor Kids en oudrs"tradu
DennisVreezen
10,0

29.08.2013 Net terug met vrouw en 2 dochters (5 en 8), we hebben het prima naar ons zin gehad, de kinderen de tijd van hun leven. Kidsworld gewoon top.
Zwembad prima onderhouden, kamers prima op orde, (neem geen familiekamer maar een studio). Alles is op en top schoon, eten is prima. Misschien voor in de avond wat extra snacks en het is af. Meubilair in de eetzaal mag wel een beetje aandacht krijgen. Animatie in de avond is erg leuk en de moeite waard. wat mij betreft een aanrader voor een ieder die een zorgeloze vakantie wil hebben.

Familie cu copii mici, 2013
"Een aanrader!!"tradu
cindy
10,0

15.08.2013 heel mooi, verzorgd hotel die perfect gelegen is en voor elk wat wils. eten is lekker, ondanks wat ik hier allemaal lees. denk dat die mensen dagelijks naar een 3-sterren restaurant gaan want er is keuze genoeg! Nederlandstalige kinderanimatie is zeker een groot pluspunt die zelf meegaan op uitstap. een dikke bravo hiervoor!! jammer dat het water van het kinderbad koud is...
overal zie je de poetsvrouwen poetsen! we logeerden in blok D met zeezicht en niet teveel last gehad van lawaai...behalve de kerel die dacht dat hij kon zingen in de bar ernaast...
kortom een aanrader als je het mij vraagt!

"Tot volgend jaar!!!"tradu
Ron Aarden
10,0

12.09.2013 Alles is echt erg goed bevallen; de gastvrijheid, kamers, hotel, eten en drinken, zwembaden, de boelevard, echt alles! De mensen die daar werken zijn erg vriendelijk en werken hard om alles schoon te maken, het eten goed klaar te maken, drinken en entertainment! Echt top! Mede dankzij hun hebben wij echt een zeer goede vakantie gehad in Evrika Beach Hotel en de Kids World Club!

"Toffe vakantie"tradu
Marco de P
9,0

27.08.2013 Met onze dochters (5 & 8) naar evrika geweest. Het eten was goed alleen vaak hetzelfde. Zwembad was tof en groot. Hostes van touroperator was vriendelijk en behulpzaam, we hebben nog een leuke excursie geboekt bij haar. Mensen van de kidsclub waren leuk en enthousiast (alleen jammer dat we vanaf onze kamer regelmatig een rokende kidsclub mevrouw zagen staan)
Kamers zijn prima niet te klein, en schoon (elke dag schone lakens!)
Een toffe vakantie dus!

Familie cu copii mici, Aug. 2013
"Een heel mooi hotel en fantasche mensen daar!!"tradu
Christel Borgers
10,0

26.08.2013 Heel proper en net en het eten heel goed verzorgt, een dikke pluim voor alle personeelsleden !!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 urmator

Link-ul Zoover pentru site-ul dumneavoastra

Alte optiuni >>

Poll

In medie, cate pahare de alcohol consumati pe timpul vacantei dumneavoastra?

Sunteti proprietarul acestei cazari?

Zoover ofera diverse optiuni suplimenatre proprietarului unitatii de cazareClick aici pentru mai multe informatii