Recenzii Hotel Evrika Beach Club****

473 Recenzii
Recenzii Hotel Evrika Beach Club****
Sunny Beach resort, 8240, Sunny Beach

Hotel Evrika Beach Club nota de 8,3 din 10, pe baza a 473 recenzii
Vreti sa stiti ce au spus alte persoane despre vacanta lor in Hotel Evrika Beach Club**** ? Atunci cititi recenziile altor calatori despre Hotel Evrika Beach Club**** in Sunny Beach. Mai departe puteti vedea 352 Fotografii vacanta cu Hotel Evrika Beach Club**** Puteti vizualiza 4 Videoclipuri cu Hotel Evrika Beach Club**** Inca nu v-ati decis? Comparati toate unitatile de cazare in Bulgaria. Comparati toate optiunile in Bulgaria. Comparati Hotel Evrika Beach Club**** cu alte unitati de cazare din Sunny Beach.
Va rugam sa asteptati un moment...
Din pacate nu exista recenzii in limba romana pentru Evrika Beach Club****/Sunny Beach. Poti adauga o recenzie.

Ai vizitat aceasta cazare?

Marime caracter: A A A

8,8
9,2
Arata comentariile pentru:
Familie cu copii mici, Aug. 2014
"Ideaal hotel voor gezinnen met kinderen"tradu
a.a.lr
9,0

17.08.2014 Onze kinderen van 9 en 11 jaar hadden de tijd van hun leven. Een superzwembad met leuke glijbanen. Vlak aan zee (die zeer aangenaam was doordat deze slechts heel langzaam afloopt) Zeer ontspannend voor ons als ouders, doordat de kids zich zo goed voelden. Meer moet dat niet zijn.
Propere ruime kamers. Eten was niet super, maar voldeed toch aan wat je in een AI kunt verwachten (voor elk wat wils)Voor herhaling vatbaar. (beste dat wij in Bulgarije bezochten)

Familie cu copii mari, 2014
"Goed hotel "tradu
Chris
9,0

12.08.2014 Het hotel is gelegen op een rustige plaats en op een verkeersvrije boulevard die dicht bij het strand licht. Veel toeristen gaan alleen in Sunny Beach rondlopen maar er zijn veel mooiere plaatsen om te bezoeken bv. safari in de bossen boven Sunny beach of het historische stadje Nessebar bezoeken of naar de modderbaden gaan in Aheloy en nog vele meer.... Het hotel heeft grote kamers maar een klein balkon; de mooiste kamers zijn in de D-blok
Het eten is redelijke maar ik raad jullie aan om verschillende restaurantjes te bezoeken die heel goed eten serveren en helemaal niet duur zijn ( voor 4 rond de 40 euro ). Wat het hotel betreft veel accomodaties : fitness, aquapark, voetbalplein, theater , kinderclub ... Mooi strand met bar en handdoeken. Ik hoop dat ik met deze recensie en leuke aanraders jullie wat bijbreng.

Cu partener, Aug. 2014
"Eerste keer en laatste keer. Misleid door scores"tradu
Johan
4,0

09.08.2014 Helaas laten misleiden door de hoge scores , jammer van m'n centen. Moest het hotel enkel uit de D blok bestaan zou het een goede score krijgen. Echter.... Het hotel bestaat ook uit een club gedeelte wat voorbijgestreefd is. Dit gedeelte trekt heel wat marginalen aan wegens prijs veel goedkoper voor die kamers. Vervolgens krijg je te maken met veel mensen zonder normen en waarden en dat merk je vooral in restaurant. Wij hebben met z'n allen stres gehad om gaan te eten.... Niet normaal dus. Ligging is wel ok! Zelfs vieze vliegen aan het eten. Volgend jaar terug een 5 sterren in Bulgarije of een 4 sterren elders. Ik geef dit hotel doordat het zo gemengd is een 3 sterren. Ook wordt de dresscode niet gerespecteerd in eetzaal. Ik noem het eetzaal met vooral zaal. Je wordt niet begeleid naar tafel en men is ook niet echt vriendelijk zoals dat in voorgaande hotels wel was. Kamers ook nt super

"Goed hotel"tradu
frederik vangheluwe
9,0

15.08.2014 deze is een goed hotel , dichtbij alles .het kinderzwembad is zeer goed .
de kinderanimatoren waren in een woord FANTASTISCH , kinderen hebben tijd van hun leven gehad
wij sliepen in blok B en daar was hetgoed en rustig slapen en wij hadden een gerenoveerde familliekamer die groot en mooi was.
het eten was goed .

"Nooit meer Evrika! Gem. Cijfer niet waardig!"tradu
Stephan
2,0
9,0

10.08.2014 Hotel ligt aan een bruisende boulevard en dat is samen met het zwembad het meest positieve aan deze accommodatie.

Wij (gezin met 2 kleine kinderen) hebben in een familiekamer (blok c) gezeten. Uitzicht op parkeerplaats en dus niet gezellig zitten. Kamers lastig toegankelijk met buggy. (Ontkomt niet aan een aantal traptreden)

Personeel is slecht, maakt geen praatje met de gasten en gaat ongestructureerd te werk. Service is helemaal ver te zoeken. Tafels worden afgeruimd en opnieuw ingedekt, maar daar is ook alles mee gezegd.
Vaak geen glazen en ijs bij de bar, waardoor je lauwe drank uit een plasticdeeltjes krijgt geserveerd. In eetzaal vaak de koffiekoppen op. (Ook weer plasticbekers)

Wat betreft de à la Carte restaurants: bediening haalt 1 keer drankje en that's it.
Minibar wordt door het hotel niet aangevuld en er zijn geen flesjes water te verkrijgen. Uiteraard zijn deze elders wel te koop, maar mag je niet vullen in het hotel. (lauw water in bekertjes)

Geen gratis WiFi

Familie cu copii mici, Aug. 2014
"Eerste en meteen laatste keer!"tradu
MBizot
9,0

12.08.2014 Wij waren met 2 volwassenen en 1 kind 12 dagen naar Evrika, op het eerste oog leek het mij een prima en mooi hotel, na aangekomen te zijn dachten we rustig uit te slapen en daarna richting het zwembad te gaan ( geen ligbedje meer te krijgen) de hele vakantie om 06.30 me bed uit moeten gaan om ligbedje bij het kinderbad te reserveren ( dit doet immers iedereen daar) en al met verbazing kijken dat meer dan de helft van de bedjes al bezet zijn!! Na de frustraties van een ligbedje regelen had je nog het buffet restaurant, tafels worden matig afgeruimd (personeel is niet beleefd) waardoor er tafels te kort zijn en vervolgens elke x moet vragen om je bestek, eten vond ik zeer eentonig wij hebben regelmatig uit frustratie op de boulevard gegeten, in de middag is de snackbar gewoon veels te klein voor het aantal mensen het is dringen in de rij voor een stukje pizza enz. Kortom zeer geergerd deze vakantie! Enigste plus punt het zwembad!! Wij hadden wel top kamer met lift (zaten in blok D)

Calatorie de grup, Iul. 2014
"Mooi hotel"tradu
huib
9,0

27.07.2014 mooi park. alleen jammer dat in blok a en blok b geen lift is !!! in blok c wel liift maar tot 2 etage .we moesten met 2 buggy 3 trappen op en af' niet te doen. andere kamer gekregen moesten toen nog 1 trap op en af. volgens mij in blok d wel 1 lift tot alle etage"s.voorkant blok d is zeezicht..eten is prima.schoonmaak kamers ook.wij hadden 3 familie suites geboekt naast elkaar aub. kregen 1 kamer in blok a en1 kamer blok b en 1 kamer blok c.dat was wel jammer. zijn met 6 pers en 1 van 15 jaar 1 van 12 en 1 van 3 en 1 van 1 jaar geweest.

Familie cu copii mici, Iul. 2014
"Goed hotel."tradu
ron van de waterlaa...
9,0

08.08.2014 Het is een groot en proper hotel, het personeel is vriendelijk en het zwembad was mooi.Het waren mooie, grote kamers met van alles erin.En het eten er heel goed.Bij dit hotel kan je niet beter zitten als deze want je hebt er alles in de buurt.De prijs kwaliteit is zeer goed,en om het kort te houden dit hotel is een aanrader voor iedereen.

Familie cu copii mici, Iul. 2014
"Super hotel voor ouders met kinderen"tradu
Bert
10,0

11.07.2014 Net terug met vriendin en twee kinderen 9 en 12, we hebben het super naar ons zin gehad, de kinderen de tijd van hun leven. Zwembad heel goed onderhouden, de familiekamer was groot met 2 badkamers.. Alles is op en top schoon, eten is zeer goed met veel variatie. Jammer dat er zoveel mensen zoveel opscheppen en dat niet op eten, waardoor er in de middag soms wat langere rijen staan voordat je kan beginnen. Animatie in de avond is erg leuk en de moeite waard. Wat ons betreft een aanrader voor een ieder die een zorgeloze vakantie wil hebben. Ook de boulevard met vele winkels en een bezoek aan Nessebar waren er leuk.
Heerlijke vakantie gehad echt een aanrader !!

Familie cu copii mici, Aug. 2013
"Prachtig hotel met paar kleine minpuntjes"tradu
Barre Winter
7,0

27.08.2013 Prachtig, degelijk en zeer proper groot hotel met verzorgde animatie. Minpuntjes: drukte, vooral dan bij ontbijt. Beperkte openingsuren waterglijbanen (10-12 en 15-17u). Sommige toezichters aan de glijbanen zijn weinig enthousiast en geven onduidelijke signalen wat voor een gevaarlijke situatie heeft gezorgd. Handdoekleggers zorgen al 's morgens vroeg voor een volledige bezetting van de zetels aan het zwembad, terwijl de effectieve bezetting maar van 30 tot 75% is, hier wordt niet kordaat genoeg tegen opgetreden. Niet alle kamers hebben een even mooi uitzicht vanuit het balkon.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 urmator

Link-ul Zoover pentru site-ul dumneavoastra

Alte optiuni >>

Poll

In medie, cate pahare de alcohol consumati pe timpul vacantei dumneavoastra?

Sunteti proprietarul acestei cazari?

Zoover ofera diverse optiuni suplimenatre proprietarului unitatii de cazareClick aici pentru mai multe informatii