Data sosirii
Data plecarii
Din € 52
Cel mai mic pret gasit in ultimele 48 de ore.
Cautam cel mai mic pret la cei mai buni ofertanti de hoteluri!
Evrika Beach Club****
457 Recenzii
Recenzii Hotel Evrika Beach Club****
Sunny Beach resort, 8240, Sunny Beach

Hotel Evrika Beach Club nota de 8,4 din 10, pe baza a 457 recenzii
Vreti sa stiti ce au spus alte persoane despre vacanta lor in Hotel Evrika Beach Club**** ? Atunci cititi recenziile altor calatori despre Hotel Evrika Beach Club**** in Sunny Beach. Mai departe puteti vedea 352 Fotografii vacanta cu Hotel Evrika Beach Club**** Puteti vizualiza 4 Videoclipuri cu Hotel Evrika Beach Club**** Inca nu v-ati decis? Comparati toate unitatile de cazare in Bulgaria. Comparati toate optiunile in Bulgaria. Comparati Hotel Evrika Beach Club**** cu alte unitati de cazare din Sunny Beach.
Va rugam sa asteptati un moment...
Din pacate nu exista recenzii in limba romana pentru Evrika Beach Club****/Sunny Beach. Poti adauga o recenzie.

Ai vizitat aceasta cazare?

Marime caracter: A A A

8,5
8,9
Arata comentariile pentru:
Familie cu copii mici, Aug. 2013
"Prachtig hotel met paar kleine minpuntjes"tradu
Barre Winter
5,0
7,0

27.08.2013 Prachtig, degelijk en zeer proper groot hotel met verzorgde animatie. Minpuntjes: drukte, vooral dan bij ontbijt. Beperkte openingsuren waterglijbanen (10-12 en 15-17u). Sommige toezichters aan de glijbanen zijn weinig enthousiast en geven onduidelijke signalen wat voor een gevaarlijke situatie heeft gezorgd. Handdoekleggers zorgen al 's morgens vroeg voor een volledige bezetting van de zetels aan het zwembad, terwijl de effectieve bezetting maar van 30 tot 75% is, hier wordt niet kordaat genoeg tegen opgetreden. Niet alle kamers hebben een even mooi uitzicht vanuit het balkon.

"Top hotel"tradu
Molder
10,0

30.08.2013 Zeer goed hotel. Mooi gelegen aan de boulevard en strand van Sunny beach.
Familiekamer was ruim met een mooi badkamer. Elke dag werd er schoon gemaakt en nieuwe handdoeken opgehangen. Het eten was prima en zeer uitgebreid. Bij zowel het ontbijt als lunch en diner was er zeer ruime keuze in het eten. Het personeel deed zijn uiterste best om het iedereen naar zijn zin te maken. Het hotel zelf was zeer schoon, de gehele dag werd hier aandacht aanbesteed. Het zwembad was natuurlijk geweldig met zijn mooie glijbanen. Van 10.00 tot 12.00 en 15.00 tot 17.00 uur kon je hiervan onder toezicht gebruik maken. De overige zwembaden waren de gehele dag open.
Op het strand stonden eigen bedden van het hotel en was er ook een beachbar aanwezig. Het water was lekker warm.

Aug. 2013
"Matig hotel"tradu
Fillieux Ann
6,0
7,0

23.10.2013 Ons verblijf in Evrika is ons tamelijk bevallen. Het was de eerste keer dat we naar Bulgarije op vakantie gingen, we kiezen gewoonlijk Turkije en dat zal volgende zomer niet anders zijn. Bulgarije is een koel land, de mensen zijn er niet vriendelijk en niet gewoon om met toeristen om te gaan, vanaf het moment dat je een winkeltje binnengaat moet je kopen, gewoon eens kijken kennen ze niet, ze verwijten u constant dat je rijk bent en alles kan kopen wat je ook maar bekijkt. Ze vergeten waarschijnlijk dat velen onder ons hard werken om op vakantie te kunnen. Nee, ze weten absoluut niet hoe ze met toeristen moeten omgaan. Het weer was ook niet zo schitterend als je Turkije gewoon bent. De boulevard was leuk maar erg druk en ze proberen overal geld uit te slaan zeker naar de kids toe, springkastelen, goochelaars, fotografen, pannenkoeken, ... rustig wandelen en genieten zit er absoluut niet in, je word constant lastig gevallen, spijtig!

Cele mai bune preturi si lastminutes pentru Hotel la Evrika Beach Club...

"Prima Hotel voor Kids en oudrs"tradu
DennisVreezen
10,0

29.08.2013 Net terug met vrouw en 2 dochters (5 en 8), we hebben het prima naar ons zin gehad, de kinderen de tijd van hun leven. Kidsworld gewoon top.
Zwembad prima onderhouden, kamers prima op orde, (neem geen familiekamer maar een studio). Alles is op en top schoon, eten is prima. Misschien voor in de avond wat extra snacks en het is af. Meubilair in de eetzaal mag wel een beetje aandacht krijgen. Animatie in de avond is erg leuk en de moeite waard. wat mij betreft een aanrader voor een ieder die een zorgeloze vakantie wil hebben.

Familie cu copii mici, 2013
"Een aanrader!!"tradu
cindy
10,0

15.08.2013 heel mooi, verzorgd hotel die perfect gelegen is en voor elk wat wils. eten is lekker, ondanks wat ik hier allemaal lees. denk dat die mensen dagelijks naar een 3-sterren restaurant gaan want er is keuze genoeg! Nederlandstalige kinderanimatie is zeker een groot pluspunt die zelf meegaan op uitstap. een dikke bravo hiervoor!! jammer dat het water van het kinderbad koud is...
overal zie je de poetsvrouwen poetsen! we logeerden in blok D met zeezicht en niet teveel last gehad van lawaai...behalve de kerel die dacht dat hij kon zingen in de bar ernaast...
kortom een aanrader als je het mij vraagt!

"Tot volgend jaar!!!"tradu
Ron Aarden
10,0

12.09.2013 Alles is echt erg goed bevallen; de gastvrijheid, kamers, hotel, eten en drinken, zwembaden, de boelevard, echt alles! De mensen die daar werken zijn erg vriendelijk en werken hard om alles schoon te maken, het eten goed klaar te maken, drinken en entertainment! Echt top! Mede dankzij hun hebben wij echt een zeer goede vakantie gehad in Evrika Beach Hotel en de Kids World Club!

"Toffe vakantie"tradu
Marco de P
9,0

27.08.2013 Met onze dochters (5 & 8) naar evrika geweest. Het eten was goed alleen vaak hetzelfde. Zwembad was tof en groot. Hostes van touroperator was vriendelijk en behulpzaam, we hebben nog een leuke excursie geboekt bij haar. Mensen van de kidsclub waren leuk en enthousiast (alleen jammer dat we vanaf onze kamer regelmatig een rokende kidsclub mevrouw zagen staan)
Kamers zijn prima niet te klein, en schoon (elke dag schone lakens!)
Een toffe vakantie dus!

Familie cu copii mici, Aug. 2013
"Een heel mooi hotel en fantasche mensen daar!!"tradu
Christel Borgers
10,0

26.08.2013 Heel proper en net en het eten heel goed verzorgt, een dikke pluim voor alle personeelsleden !!

"Prima hotel !!"tradu
Jurgen

26.08.2013 Prima hotel.
Eten is prima, veel keuze en halfvolle schalen worden constant aangevuld. De koks hebben handschoenen aan, in plaats van met hun handen in het eten te zitten zoals hier

De hoofdober aan de ingang van het restaurant is heel vriendelijk voor iedereen, en zeker voor kindjes (high five)

De kamers in het B-blok waren ruim, onze dochter sliep in een dubbelbed, waardoor je ze nauwelijks zag liggen

Het water in het kinderzwembad is wel wat koud, maar met een zwempakje aan warmen ze vlug op de kids

Eén minpuntje is het feit dat ze enorm snel afruimen, een halfleeg bord onbewaakt achterlaten is al genoeg om het weg te nemen. Op den duur wen je er wel aan, en doe je de moeite niet meer :-)

Enorm proper, je ziet constant mensen rondlopen met swiffers, die soms tegen de bierkaai aan het vechten zijn om het proper te houden

Jammer dat de glijbanen slechts 2x2 uur actief zijn, zeker voor het kidszwembad zou dat constant mogen zijn

Nederlandstalige kidsclub : aanrader !

Familie cu copii mari, Aug. 2013
"Prima vakantie"tradu
baloe1
9,0

10.09.2013 derde keer evrika en weeral en prima vakantie, wel iets drukker dan voor gaande jaren er waren wel duidelijk meer gezinnen met kinderen ,de reden is waarschijnlijk het waterpretpark met diverse glijbanen van het hotel zelf, dit is nieuw van vorig jaar en werp zeker zijn vruchten af voor het hotel.
eten was dit jaar iets minder dan de vorige jaren ,maar zeker niet slecht te noemen . dus nog altijd een aanrader.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 urmator

Link-ul Zoover pentru site-ul dumneavoastra

Alte optiuni >>

Poll

Numarul de unitati "verzi" de cazare este in crestere. Este important faptul ca unitatea de cazare aleasa pentru vacanta sa fie adecvata protejarea mediului inconjurator?

Sunteti proprietarul acestei cazari?

Zoover ofera diverse optiuni suplimenatre proprietarului unitatii de cazareClick aici pentru mai multe informatii