Recenzii Hotel Evrika Beach Club****

477 Recenzii
Recenzii Hotel Evrika Beach Club****
Sunny Beach resort, 8240, Sunny Beach

Hotel Evrika Beach Club nota de 8,3 din 10, pe baza a 477 recenzii
Vreti sa stiti ce au spus alte persoane despre vacanta lor in Hotel Evrika Beach Club**** ? Atunci cititi recenziile altor calatori despre Hotel Evrika Beach Club**** in Sunny Beach. Mai departe puteti vedea 353 Fotografii vacanta cu Hotel Evrika Beach Club**** Puteti vizualiza 4 Videoclipuri cu Hotel Evrika Beach Club**** Inca nu v-ati decis? Comparati toate unitatile de cazare in Bulgaria. Comparati toate optiunile in Bulgaria. Comparati Hotel Evrika Beach Club**** cu alte unitati de cazare din Sunny Beach.
Va rugam sa asteptati un moment...
Din pacate nu exista recenzii in limba romana pentru Evrika Beach Club****/Sunny Beach. Poti adauga o recenzie.

Ai vizitat aceasta cazare?

Marime caracter: A A A

Cu partener, Sept. 2014
"Rodzinny Hotel"tradu
darek
10,0

15.09.2014 Dogodne położenie - pokoje przestronne i wygodne, pokoje sprzątane codziennie , personel pomocny, baseny czyste i zadbane dodatkową atrakcją jest park wodny. Jedzenie świeże, aromatyczne, mocno urozmaicone, olbrzymi wybór świeżych owoców, ciast , galaretek - nie przytyć to wyczyn nie lada. Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.

Familie cu copii mici, Aug. 2014
"SUPER! Zeker en vast een aanrader"tradu
Van Boven David
9,0

22.08.2014 1ste keer Bulgarije: Heel mooi kindergedeelte, 4 glijbanen en ruim zwembad. Eten was in orde. Kamers in orde (lagen in de A blok). Animatie was leuk. Nessebar zeker bezoeken. 's Avonds gezellig kuieren op de boulevard met leuke kraampjes, bars, resto's... Wie in dit hotel niet tevreden is....is niks gewoon.

Familie cu copii mici, Aug. 2014
"Ideaal hotel voor gezinnen met kinderen"tradu
a.a.lr
9,0

17.08.2014 Onze kinderen van 9 en 11 jaar hadden de tijd van hun leven. Een superzwembad met leuke glijbanen. Vlak aan zee (die zeer aangenaam was doordat deze slechts heel langzaam afloopt) Zeer ontspannend voor ons als ouders, doordat de kids zich zo goed voelden. Meer moet dat niet zijn.
Propere ruime kamers. Eten was niet super, maar voldeed toch aan wat je in een AI kunt verwachten (voor elk wat wils)Voor herhaling vatbaar. (beste dat wij in Bulgarije bezochten)

Familie cu copii mari, 2014
"Goed hotel "tradu
Chris
9,0

12.08.2014 Het hotel is gelegen op een rustige plaats en op een verkeersvrije boulevard die dicht bij het strand licht. Veel toeristen gaan alleen in Sunny Beach rondlopen maar er zijn veel mooiere plaatsen om te bezoeken bv. safari in de bossen boven Sunny beach of het historische stadje Nessebar bezoeken of naar de modderbaden gaan in Aheloy en nog vele meer.... Het hotel heeft grote kamers maar een klein balkon; de mooiste kamers zijn in de D-blok
Het eten is redelijke maar ik raad jullie aan om verschillende restaurantjes te bezoeken die heel goed eten serveren en helemaal niet duur zijn ( voor 4 rond de 40 euro ). Wat het hotel betreft veel accomodaties : fitness, aquapark, voetbalplein, theater , kinderclub ... Mooi strand met bar en handdoeken. Ik hoop dat ik met deze recensie en leuke aanraders jullie wat bijbreng.

"Leuke vakantie ,maar..."tradu
Benny
9,0

10.09.2014 We waren voor de 2de keer in dit hotel.(vorige keer was 4 jaar geleden) Kinderzwembad is leuk maar het water is echt ijskoud. Wij hadden een familiekamer met uitzicht op de parking (veel lawaai van de aanpalende straat)Onze kindjes van 4 en 7 hebben zich goed vermaakt. Wel weer te veel Russen die alles voor je neus meepakken en dan alles op tafel laten staan.
Voor ons was het eten goed,niet top maar goed.Wij hoeven niet naar onze tafel geleid te worden en ik kan de drankjes zelf nemen :-)
Bijboeken voor een douche kamer was duur
Enig groot probleem is dat ik en mijn 2 zoontjes thuisgekomen zijn met salmonella,meer dan waarschijnlijk door het middageten in het restaurant.
Volgende keer toch ergens anders denk ik

Cu partener, Aug. 2014
"Eerste keer en laatste keer. Misleid door scores"tradu
Johan
4,0

09.08.2014 Helaas laten misleiden door de hoge scores , jammer van m'n centen. Moest het hotel enkel uit de D blok bestaan zou het een goede score krijgen. Echter.... Het hotel bestaat ook uit een club gedeelte wat voorbijgestreefd is. Dit gedeelte trekt heel wat marginalen aan wegens prijs veel goedkoper voor die kamers. Vervolgens krijg je te maken met veel mensen zonder normen en waarden en dat merk je vooral in restaurant. Wij hebben met z'n allen stres gehad om gaan te eten.... Niet normaal dus. Ligging is wel ok! Zelfs vieze vliegen aan het eten. Volgend jaar terug een 5 sterren in Bulgarije of een 4 sterren elders. Ik geef dit hotel doordat het zo gemengd is een 3 sterren. Ook wordt de dresscode niet gerespecteerd in eetzaal. Ik noem het eetzaal met vooral zaal. Je wordt niet begeleid naar tafel en men is ook niet echt vriendelijk zoals dat in voorgaande hotels wel was. Kamers ook nt super

"Goed hotel"tradu
frederik vangheluwe
9,0

15.08.2014 deze is een goed hotel , dichtbij alles .het kinderzwembad is zeer goed .
de kinderanimatoren waren in een woord FANTASTISCH , kinderen hebben tijd van hun leven gehad
wij sliepen in blok B en daar was hetgoed en rustig slapen en wij hadden een gerenoveerde familliekamer die groot en mooi was.
het eten was goed .

"Nooit meer Evrika! Gem. Cijfer niet waardig!"tradu
Stephan
2,0
9,0

10.08.2014 Hotel ligt aan een bruisende boulevard en dat is samen met het zwembad het meest positieve aan deze accommodatie.

Wij (gezin met 2 kleine kinderen) hebben in een familiekamer (blok c) gezeten. Uitzicht op parkeerplaats en dus niet gezellig zitten. Kamers lastig toegankelijk met buggy. (Ontkomt niet aan een aantal traptreden)

Personeel is slecht, maakt geen praatje met de gasten en gaat ongestructureerd te werk. Service is helemaal ver te zoeken. Tafels worden afgeruimd en opnieuw ingedekt, maar daar is ook alles mee gezegd.
Vaak geen glazen en ijs bij de bar, waardoor je lauwe drank uit een plasticdeeltjes krijgt geserveerd. In eetzaal vaak de koffiekoppen op. (Ook weer plasticbekers)

Wat betreft de à la Carte restaurants: bediening haalt 1 keer drankje en that's it.
Minibar wordt door het hotel niet aangevuld en er zijn geen flesjes water te verkrijgen. Uiteraard zijn deze elders wel te koop, maar mag je niet vullen in het hotel. (lauw water in bekertjes)

Geen gratis WiFi

"Triestig"tradu
Marc
7,0

02.09.2014 Toen riu keten vertrokken is hebben ze de sterren meegenomen denk ik . het eten alle dagen kip eten de eetzaal dat lijkt me meer een vreet zaal geen begeleiding naar de tafel dranken altijd zelf gaan halen ook s avonds zelf papieren servieten s avonds .gemiddeld staan er aan de pool bar 15 personen voor je te wachten op drank .
En het merendeel van de toeristen zijn Russen Bulgaren en Roemenen dat komt omdat de keten Dit Bulgaars is.
Voor mij nooit meer !!!!!

Familie cu copii mici, Aug. 2014
"Eerste en meteen laatste keer!"tradu
MBizot
9,0

12.08.2014 Wij waren met 2 volwassenen en 1 kind 12 dagen naar Evrika, op het eerste oog leek het mij een prima en mooi hotel, na aangekomen te zijn dachten we rustig uit te slapen en daarna richting het zwembad te gaan ( geen ligbedje meer te krijgen) de hele vakantie om 06.30 me bed uit moeten gaan om ligbedje bij het kinderbad te reserveren ( dit doet immers iedereen daar) en al met verbazing kijken dat meer dan de helft van de bedjes al bezet zijn!! Na de frustraties van een ligbedje regelen had je nog het buffet restaurant, tafels worden matig afgeruimd (personeel is niet beleefd) waardoor er tafels te kort zijn en vervolgens elke x moet vragen om je bestek, eten vond ik zeer eentonig wij hebben regelmatig uit frustratie op de boulevard gegeten, in de middag is de snackbar gewoon veels te klein voor het aantal mensen het is dringen in de rij voor een stukje pizza enz. Kortom zeer geergerd deze vakantie! Enigste plus punt het zwembad!! Wij hadden wel top kamer met lift (zaten in blok D)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 urmator

Link-ul Zoover pentru site-ul dumneavoastra

Alte optiuni >>

Poll

In medie, cate pahare de alcohol consumati pe timpul vacantei dumneavoastra?

Sunteti proprietarul acestei cazari?

Zoover ofera diverse optiuni suplimenatre proprietarului unitatii de cazareClick aici pentru mai multe informatii